Índex del Fòrum de Àrea de vol virtual Àrea de vol virtual

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Campionat de primavera de Vol Virtual 2010

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Àrea de vol virtual -> Activitats
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
EagleOne
Site Admin

Registrat: 05 Sep 2008
Missatges: 237

MissatgePublicat: Wed Feb 24, 2010 10:43 am    Assumpte: Campionat de primavera de Vol Virtual 2010 Respondre citant

Aquest any farem un mini campionat cada estació de l'any que puntuarà per ser el campió anual de la modalitat a la que participeu.

Teniu tota la informació a http://www.volvirtual.com

Les proves són suficientment senzilles com per que tothom hi pugui participar tingui el nivell que tingui.

Us hi esperem a tots!

Editat per darrera vegada per EagleOne el Sun Mar 21, 2010 8:03 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Hugo
comandante

Registrat: 06 Feb 2009
Missatges: 254
Ubicació: Barcelona

MissatgePublicat: Wed Feb 24, 2010 11:20 am    Assumpte: Respondre citant

aupa la real!
Miguel
comandante

Registrat: 20 Mar 2008
Missatges: 757
Ubicació: Sabadell

MissatgePublicat: Wed Feb 24, 2010 10:52 pm    Assumpte: Respondre citant

Temblad chavales que ya me he apuntado, muhahahaaaa.

Tornar a dalt
EagleOne
Site Admin

MissatgePublicat: Wed Mar 17, 2010 11:41 am    Assumpte: Respondre citant

Os recuerdo a todos que si queréis participar tenéis que inscribiros a través del formulario de la página web http://www.volvirtual.com

Si solo venís a comer, también tenéis que apuntaros para hacer la reserva.

Ya tenemos aeropuerto difícil. Será sorpresa. muhahahaha Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
Tornar a dalt
Hugo
comandante

MissatgePublicat: Wed Mar 17, 2010 1:59 pm    Assumpte: Respondre citant

Hector a qué hora comienzan las pruebas???
EagleOne
Site Admin

MissatgePublicat: Wed Mar 17, 2010 2:05 pm    Assumpte: Respondre citant

Buena pregunta!!!!

Comenzaremos a las 11. Postearé la info en la web.
Tornar a dalt
Miguel
comandante

MissatgePublicat: Wed Mar 17, 2010 2:08 pm    Assumpte: Respondre citant

A lo mejor se me trunca el dia y no puedo ir, lo sabré un dia antes ¿debo avisar? dime algo Héctor.

Tornar a dalt
Hugo
comandante

MissatgePublicat: Wed Mar 17, 2010 2:39 pm    Assumpte: Respondre citant

Hec, echalé un ojo al link de los reglamentos.. el duende html hace de las suyas..

Shocked
EagleOne
Site Admin

MissatgePublicat: Wed Mar 17, 2010 7:47 pm    Assumpte: Respondre citant

Miguel escrigué:
A lo mejor se me trunca el dia y no puedo ir, lo sabré un dia antes ¿debo avisar? dime algo Héctor.

Tranquilo Miguel. Me doy por enterado. Ojalá puedas venir... El rally va a ser muy guapo!!! vais a flipar con el escenario.
Tornar a dalt
Robert
comandante

Missatges: 245

MissatgePublicat: Fri Mar 19, 2010 7:41 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo vindré a donar un cop de mà amb el que faci falta i em quedaré a dinar.
Ens veiem Diumenge companys

Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat MSN Messenger
Joan Rego
comandante

Registrat: 12 May 2008
Missatges: 167

MissatgePublicat: Sat Mar 20, 2010 10:28 pm    Assumpte: Respondre citant

Perdoneu que no pugui venir finalment demà.

He estat esperant a veure si la cosa millorava, però aquesta maleïda grip m'està deixant destrossat.

Això si, haig de passar a renovar el carnet d'aquest any que encara no m'he posat les piles!

Una salutació a tots!
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat MSN Messenger
EagleOne
Site Admin

MissatgePublicat: Sun Mar 21, 2010 8:11 pm    Assumpte: Respondre citant

Avui ha sigut un dia especial. Hem fet el campionat de primavera amb una participació discreta i alguns visitants. Aixó ens ha permés posar a prova la nova forma de fer el Rally Aèri, molt més semblant al real.

Tot i algun imprevist com el cronòmetre dels Saitek que comptava massa de pressa els segons, tots els participants han superat la prova molt millor del que em pensava. La qual cosa m'alegra moltíssim! vol dir que ens podrem apropar poc a poc al nivell i dificultat del Rally Aèri real.

Per la propera edició la fita és aconseguir modificar les dades de les caixes negres per a que puguin ser avaluades amb el mateix softa¡ware que es fa servir als Rallys Aèris.

Més endavant, quan la gent de vol virtual demostrem que som capaços de fer-ho tant bé o millor que els pilots reals, donarem un salt i conjuntament amb l'àrea de vol a motor us proposarem una activitat de concurs de navegació o mini rallie aèri a la vida real, és a dir, tripulacions mixtes compostes per un pilot real i un de vol virtual.

Felicitar als competidors d'avui que s'han emportat productes d'aerosoft com el fantàstic McDonnell Douglas MD-11X, calendaris, memòries USB, etc.

Us deixo amb la classificació:

1 - Ivan Kam
2 - Arnau Ullés
3 - Hugo Iglesias
4 - Alex Nogueras

Als que no heu pogut venir avui i als demés, us esperem a la propera convocatòria! al juny al campionat d'estiu.
Tornar a dalt
TUCKIE_JG52
comandante

Registrat: 18 May 2008
Missatges: 160

MissatgePublicat: Tue Mar 23, 2010 11:16 am    Assumpte: Respondre citant

A bones hores me n'entero d'això... a veure si a la propera es fa un mailing als federats, que no paguem la quota per amor a l'art...

Pel Facebook tampoc he vist res, i mira que hi passo temps...
Tornar a dalt
EagleOne
Site Admin

MissatgePublicat: Tue Mar 23, 2010 12:45 pm    Assumpte: Respondre citant

Tuckie! no estàs al grup de Vol Virtual del Facebook? es va publicar i de fet a l'event es va apuntar infinitat de gent.

------------------------------------------------------------------
El Hector Rodriguez Campionat de primavera de Vol Virtual de la Federació Aèria Catalana.
Prova puntuable per la lliga anual de l'Àrea de Vol Virtual 2010

INSCRIPCIONS a www.volvirtual.com

Hora:diumenge, 21 / març / 2010 10:10
Lloc:Federació Aèria Catalana
-------------------------------------------------------------------

I també veuràs que es va publicar com a anunci en aquest mateix foro.
Ja saps que no s'envien mailings. Jo per assabentar-me dels Rallys Aèris o altres proves de l'àrea de vol a motor he d'anar mirant els calendaris i webs.

Al juny farem el següent.
Tornar a dalt
EagleOne
Site Admin

MissatgePublicat: Tue Mar 23, 2010 12:46 pm    Assumpte: Respondre citant

TUCKIE_JG52 escrigué:
A bones hores me n'entero d'això... a veure si a la propera es fa un mailing als federats, que no paguem la quota per amor a l'art...

P.D. Se suposa que també es feien proves de IL2 com carreres i un rally aèri amb IL2 però finalment no les van preparar. M'estranya això si que tampoc s'hagi publicat a AVA.

Salut!
Tornar a dalt
TUCKIE_JG52
comandante

MissatgePublicat: Tue Mar 23, 2010 2:07 pm    Assumpte: Respondre citant

EagleOne escrigué:
Tuckie! no estàs al grup de Vol Virtual del Facebook? es va publicar i de fet a l'event es va apuntar infinitat de gent.

------------------------------------------------------------------
El Hector Rodriguez Campionat de primavera de Vol Virtual de la Federació Aèria Catalana.
Prova puntuable per la lliga anual de l'Àrea de Vol Virtual 2010

INSCRIPCIONS a www.volvirtual.com

Hora:diumenge, 21 / març / 2010 10:10
Lloc:Federació Aèria Catalana
-------------------------------------------------------------------

I també veuràs que es va publicar com a anunci en aquest mateix foro.
Ja saps que no s'envien mailings. Jo per assabentar-me dels Rallys Aèris o altres proves de l'àrea de vol a motor he d'anar mirant els calendaris i webs.

Al juny farem el següent.

No hi estic en aquell grup del Facebook, de fet el vas crear tu i com que el deuries enviar a la teva llista de contactes i jo no hi sóc... doncs això...

Té gràcia perque m'apunto a tots els grups aeronàutics haguts i per haver, i ni sabia que aquest existia... estant federat!

Pels foros hi passo molt poc darrerament, molt de curro, foroaviones i poc més. De vegades entro i postejo algun vídeo i ja està.

D'acord que no es feia mailing, però el que sempre s'ha fet és dir-ho a tots els foros possibles amb almenys 15 dies d'antelació. Al foro d'AVA s'ha sabut amb només 4 dies. Als blogs també se solia dir amb antelació. Estic suscrit per RSS a la tirta de blogs aeris. Per algun m'hagués hagut d'arribar...

Em fot perque m'he quedat sense puntuar ni que fos a l'ultima posició i ja saps que si hi ha hores de vol pel mig lluito per aconseguir-les, però home, ara planteja't una cosa; si jo que estic bastant ON només he pecat de no mirar el subforo concret aquí... imagina quants possibles participants tampoc se n'han enterat.

Aquestes coses s'han d'anunciar als 4 vents, prent-ho com una crítica constructiva. Si vols et passo links dels foros on postejava jo quan em tocava a mi.

Editat per darrera vegada per TUCKIE_JG52 el Tue Mar 23, 2010 2:36 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
TUCKIE_JG52
comandante

MissatgePublicat: Tue Mar 23, 2010 2:10 pm    Assumpte: Respondre citant

EagleOne escrigué:
TUCKIE_JG52 escrigué:

P.D. Se suposa que també es feien proves de IL2 com carreres i un rally aèri amb IL2 però finalment no les van preparar. M'estranya això si que tampoc s'hagi publicat a AVA.

Salut!

Jo aquí no sé el que es va parlar entre associacions, no tinc cap ganes de polemitzar, tampoc no tinc temps per això, però jo de tu parlaria amb el teu homònim... potser ell no en sap res d'aquest tema des de fa temps...
Tornar a dalt
EagleOne
Site Admin

MissatgePublicat: Tue Mar 23, 2010 3:07 pm    Assumpte: Respondre citant

TUCKIE_JG52 escrigué:
EagleOne escrigué:
TUCKIE_JG52 escrigué:

Salut!

Jo aquí no sé el que es va parlar entre associacions, no tinc cap ganes de polemitzar, tampoc no tinc temps per això, però jo de tu parlaria amb el teu homònim... potser ell no en sap res d'aquest tema des de fa temps...

Noi, doncs és ell qui s'encarregava i qui em va fer les propostes del Rally amb IL2 i el nou mapa de Catalunya. Wink

Una setmana abans veient que només s'havia inscrit una persona a les proves de IL2, ho vaig comentar amb ell i es va decidir no fer-les.
Tornar a dalt
EagleOne
Site Admin

MissatgePublicat: Tue Mar 23, 2010 3:20 pm    Assumpte: Respondre citant

TUCKIE_JG52 escrigué:

No hi estic en aquell grup del Facebook, de fet el vas crear tu i com que el deuries enviar a la teva llista de contactes i jo no hi sóc... doncs això...

Té gràcia perque m'apunto a tots els grups aeronàutics haguts i per haver, i ni sabia que aquest existia... estant federat!

Pels foros hi passo molt poc darrerament, molt de curro, foroaviones i poc més. De vegades entro i postejo algun vídeo i ja està.

D'acord que no es feia mailing, però el que sempre s'ha fet és dir-ho a tots els foros possibles amb almenys 15 dies d'antelació. Al foro d'AVA s'ha sabut amb només 4 dies. Als blogs també se solia dir amb antelació. Estic suscrit per RSS a la tirta de blogs aeris. Per algun m'hagués hagut d'arribar...

Em fot perque m'he quedat sense puntuar ni que fos a l'ultima posició i ja saps que si hi ha hores de vol pel mig lluito per aconseguir-les, però home, ara planteja't una cosa; si jo que estic bastant ON només he pecat de no mirar el subforo concret aquí... imagina quants possibles participants tampoc se n'han enterat.

Aquestes coses s'han d'anunciar als 4 vents, prent-ho com una crítica constructiva. Si vols et passo links dels foros on postejava jo quan em tocava a mi.

Bé, intentarem doncs millorar per les properes edicions.

Cal dir que el grup de Facebook el vaig fer jo i després de convidar 4 persones es va anar estenent per tota la gent interessada. Evidentment no tothom qui es va apuntar els vaig convidar jo perquè no els tinc tots com a contactes, però veuen que la resta de contactes s'ha afegit a aquesta xarxa i imiten l'acció. Crec que és l'essència de les xarxes socials.

És aquesta la idea dels grups a Facebook. Pretén ser una eina suplementària i afegida al canal de comunicació de l'àrea, essent la web de www.volvirtual.com la oficial per informar dels campionats.

També s'informa a tota la gent que és molt important anar visitant aquest fòrum i concretament el d'activitats doncs és un altre dels canals on s'informa de les activitats, no només dels campionats si no d'altres.

D'altra banda, no tenim infrastructura suficient com per enviar notes de premsa a tots els fòrums als que fas referència, ni publicar-hi la informació. Jo per exemple no hi estic registrat.

Crec que tal i com fan les altres àrees a les diverses federacions el camí ha de ser publicar la informació oficial a un sol lloc, i després els diferents mitjans, fòrums o publicacions han de treure la informació d'aquest lloc i publicar-la. L'ajuda dels usuaris com tu que publica a molts altres fòrums també és necessària.

Rebem doncs la crítica constructiva i mirarem de posar-hi solució d'ara en endavant.
Tornar a dalt
Miguel
comandante

MissatgePublicat: Wed Mar 24, 2010 7:42 pm    Assumpte: Respondre citant

Perdonad la intromisión, solo quería felicitar a los participantes y sobre todo a Iván que ha vuelto a demostrar que está hecho un Crack, este chaval tiene un don especial para la aviación. Por otro lado lamento no haber podido asistir al evento, pero otro compromiso al que no podía rechazar me impidió asistir, lo siento Héctor a la próxima será. Por otra banda decir que todo evento se puede mejorar y de hecho se hace año tras año y por eso quiero felicitar a Hector por la labor de organizar este Campeonato teniendo en cuenta el sacrificio, trabajo y dedicación incondicional que ello requiere. Para la próxima me ofrezco para difundirlo o ayudar en lo que esté en mi mano, para ser realmente constructivo hay que colaborar. Saludos.

Tornar a dalt
EagleOne
Site Admin

MissatgePublicat: Wed Mar 24, 2010 10:09 pm    Assumpte: Respondre citant

Miguelón! non ti preocupare! Te espero en el próximo. No solo verás los nuevos escenarios con los que hacemos los rallys que son UNA PASADA si no que validaremos la caja negra con el Software REAL con el que validamos los rallys aéreos de vuelo a motor!!!!

Cada vez llegamos más lejos. Por fin podremos usar el reglamento real de la FAI. Muhahahahaha

Eso si, viendo el nivel que han demostrado, no va a ser ningún problema. Todos son unos cracks!

Ah... y como siempre de momento, todo esto GRATIS y con premios valorados en unos cuantos eurillos Wink
Tornar a dalt
jonas
Site Admin

Registrat: 08 Mar 2008
Missatges: 654

MissatgePublicat: Thu Mar 25, 2010 12:02 pm    Assumpte: Respondre citant

Que buena pinta Héctor.

Enhorabuena por el trabajo que realizas. Organizar estas cosas, puede parecer que es cuestión de invertir solo 10 minutos, pero no es así...

Saludos!

Jonas O.
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de Àrea de vol virtual -> Activitats Totes les hores són GMT
Pàgina 1 de 1

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum